تبليغات
یه پلاگین برای ایجاد صدای گیتار solo با صدای طبیعی


مشخصات سوال
sseeccrreettنام : میلاد سکرتامتیاز : 274درصد بهترین پاسخ : 8%میلاد سکرت (16)i

4 خرداد 88 - 11:40یه پلاگین برای ایجاد صدای گیتار solo با صدای طبیعی اطلاعات بیشتر : بجز سلایر 1 و2
لینک برای دانلود بزارینجزئیات : در مورد پاسخگو شماره یک باید بگم که دانلود پلاگین در حیطه نرم افزار قرار دارد نه در پخش کننده های موسیقی.تاریخ ایجاد سوال : 4 خرداد 88 (11:40)تاریخ بسته شدن سوال : 13 خرداد 88تعداد بازدید :59تعداد پاسخ ها : 2طبقه بندی : کامپیوتر و رایانه » نرم افزار- این سوال بسته شده است.

عنوانوضعیت
نمایش برای همه
دوستان
یه پلاگین برای ایجاد صدای گیتار solo با صدای طبیعی 








ایجاد علامتبهترین پاسخ
mona_crazy_in_loveنام : mona امتیاز : 1713درصد بهترین پاسخ : 17%mona (26)i

88/3/4 (12:34)بهتر نبود این سوالو در طبقه بندی موسیقی می پرسیدی؟ فکر کنم اونا بهتر بدونن..35%دیگر پاسخ ها
persian_iliaنام : علی ادیتورامتیاز : 1136درصد بهترین پاسخ : 14%علی ادیتور (48)i

1.    88/3/4 (17:37)سلام دوست عزیز
دوست شماره 1 درست میگه در قسمت موسیقی بذاری بهتره
من خودم از پلاگین izotope استفاده میکنم اگه هم می خوای ضبط کنی احتیاج به یک کارت صدای حرفه ای و حتی میکرفون
بعد ضبط می تونی پلاگین بذاری
---------------------------------------------------
یک صدا برداری خوب باعث صدا گذاری خوب میشه
یعنی اگه ضبط بی کیفیتی انجام بدی مطمئن باش که از هر پلاگینی استفاده کنی صدا بد در میاد .65%


برای قرار دادن افكت صدای ربات روی صدای از پیش ضبط شده چه نرم


مشخصات سوال
shams_shahrezaنام : مصطفی شمسامتیاز : 93درصد بهترین پاسخ : 0%مصطفی شمس (6)i

23 دی 88 - 09:48برای قرار دادن افكت صدای ربات روی صدای از پیش ضبط شده چه نرم افزاری بهتر و راحت تره؟تاریخ ایجاد سوال : 23 دی 88 (09:48)تاریخ بسته شدن سوال : 9 بهمن 88تعداد بازدید :85تعداد پاسخ ها : 5طبقه بندی : کامپیوتر و رایانه » نرم افزار- این سوال منقضی شده است. و بهترین جواب توسط رای کاربران انتخاب شده است.

عنوانوضعیت
نمایش برای همه
دوستان
برای قرار دادن افكت صدای ربات روی صدای از پیش ضبط شده چه نرم افزاری بهتر و راحت تره؟ 








ایجاد علامتبهترین پاسخ
siavashghomayshiنام : ابی شاکیامتیاز : 6832درصد بهترین پاسخ : 27%ابی شاکی (11)i

88/10/23 (10:17)بهتر و راحت تر فرق داره!
بهتر كه میشه از Adobe Sound Booth نام برد كه افكت های آماده زیادی داره.
یا از Adobe Audition كه خیلی حرفه ای هستش.
اما برای راحت بودن میشه به GoldWave یه سری بزنی.94%دیگر پاسخ ها
mahyaradنام : نیما اامتیاز : 110درصد بهترین پاسخ : 16%نیما ا (14)i

1.    88/10/24 (02:16)Adobe Audition شک نکن..........5%
iran_750نام : مریم پاییزیامتیاز : 40364درصد بهترین پاسخ : 11%مریم پاییزی (60)i

2.    88/10/24 (10:44)سلام خوبی
پاسخ 1 درست است.0%
ameriyoonنام : امید متولد ماه دیامتیاز : 1362درصد بهترین پاسخ : 20%امید متولد ماه دی (72)i

3.    88/10/24 (13:43)فقط Adobe Audition.0%
sarabeofoghنام : زهرا تهرانیامتیاز : 8330درصد بهترین پاسخ : 8%زهرا تهرانی (1)i

4.    88/11/2 (18:12)با پاسخ 1 موافقم.0%


چرا نماز ظهر باید با صدای کم.مغرب صدای بلند خوانده شود؟


مشخصات سوال
dada_rezaنام : ر ضا ر ضاامتیاز : 118درصد بهترین پاسخ : 25%ر ضا ر ضا (5)i

2 آذر 87 - 08:36چرا نماز ظهر باید با صدای کم.مغرب صدای بلند خوانده شود؟تاریخ ایجاد سوال : 2 آذر 87 (08:36)تاریخ بسته شدن سوال : 18 آذر 87تعداد بازدید :172تعداد پاسخ ها : 11طبقه بندی : مذهبی » اعتقادی- این سوال منقضی شده است. و بهترین جواب توسط رای کاربران انتخاب شده است.

عنوانوضعیت
نمایش برای همه
دوستان
چرا نماز ظهر باید با صدای کم.مغرب صدای بلند خوانده شود؟ 








ایجاد علامتبهترین پاسخ
shirazeramنام : راضیه صادقیامتیاز : 176درصد بهترین پاسخ : 21%راضیه صادقی (17)i

87/9/2 (10:06)سلام . امام رضا(ع) در پاسخ به این سوال فرموده اند: نماز صبح و مغرب و عشا در تاریکی شب خوانده می شود، پس باید بلند خوانده شود تا دیگران متوجه نماز خواندن او شوند و به خواندن نماز ترغیب شوند، اما نماز ظهر در روشنایی روز خوانده می شود و احتیاج به بلند خواندن نیست. .33%دیگر پاسخ ها
mousaei7510نام : علی محمدیامتیاز : 136درصد بهترین پاسخ : 0%علی محمدی (6)i

1.    87/9/2 (09:18)بلندکردن صدا در نماز معنایش متعالی بودن وبالا بودن خداست واهسته خواندن نماز به معنای نزدیک بودن اوست.واین حد تعادل است،تاحق همه اسمائ خدا بجا اورده شودوزیاده روی ومبالغه نگردد(نه بلندبلند ونه جهر واهسته).28%
ratyardنام : محمد فرنوشامتیاز : 186درصد بهترین پاسخ : 1%محمد فرنوش (5)i

2.    87/9/2 (10:38)راست میگی؟.14%
313taنام : علی مامتیاز : 5556درصد بهترین پاسخ : 14%علی م (9)i

3.    87/9/2 (12:19)حکمت و پاسخ «چرا ...» در مورد تمامی احکام در آخرت مشخص میشود مگر مواردی که معصومین فرموده اند.

هر چند پاره ای از قوانین الهی «فایده هایش» در دنیا هم آشکار باشد.

در اینمورد نیز همینطور و ما تعبدا و برای اینکه خدا گفته و حتما حکمتی داشته (که بعدا معلوم میشود و چه بسا فقط امتحان تعبد ما باشد و دیگر هیچ) اینگونه امر فرموده.

وگرنه آوردن دلایل خنده دار مثل اینکه مردم خوابند و ... دلایلی آبکی است که بسادگی قابل بطلان است. مثلا شما اگر سر ظهر بخواهی قضای نماز صبحتو بخونی باید بلند بخونی.

---------------------
وبلاگ من و متعه ام
http://man-mote.tumblr.com.0%
p_eteghadatنام : اعتقادات پاسخگوامتیاز : 2984درصد بهترین پاسخ : 51% اعتقادات پاسخگو (289)i

4.    87/9/3 (05:59)به نام خدا
یكی از مسلّمات اسلامی این است كه احكام شرعی تابع و برگرفته از مصالح و مفاسد واقعی است، یعنی هر امر شرعی به علت مصلحت ضروری است و هر نهی شرعی ناشی از مفسده‏ای است كه باید ترك شود. خدا برای این كه بشر را به یك سلسله مصالح واقعی كه سعادت او در آن است برساند، اموری را واجب یا مستحب كرده است و برای این كه بشر از مفاسد دور بماند، او را از پاره‏ای كارها منع نموده است. اگر مصالح و مفاسد نبود، نه امری بود و نه نهی.
مصالح و مفاسد و به تعبیر دیگر حكمت‏ها به گونه‏ای است كه اگر عقل انسان به آن‏ها آگاه گردد، همان حكم را می‏كند كه شرع كرده است.(1) منتهی عقل انسان قادر به كشف همه ملاكات احكام الهی نیست. به دیگر سخن: عقل انسان حكم كلی را (كه هر حكم الهی و شرعی دارای ملاكی است) درك می‏كند، ولی در همه موارد حكم جزئی را كه در فلان مورد مثلاً ملاك واقعی چیست، نمی‏تواند درك كند، یعنی می‏داند آن حكم فلسفه‏ای دارد، ولی نمی‏داند آن فلسفه چیست و چون شرع دستور داده، آن را تعبداً می‏پذیرد می‏دانیم كه وضو مصلح دارد و از شرایط نماز است، ولی نمی‏دانیم فلسفه واقعی مسح سر در وضو چیست.
نكته دیگر در باب احكام الهی این است كه وقتی انسان به مصالح و ثواب اعمالش می رسد كه آن را به قصد قربت یعنی قربة الی اللَّه به جا آورده باشد وگرنه به آثار و بركات آن نایل نمی‏گردد، مثلاً كسی كه خمس پرداخت می‏كند یا نماز می‏خواند، باید به نیّت قربة الی اللَّه باشد. اگر خدای نكرده از باب ریاكاری باشد، مورد قبول نیست و ثوابی ندارد.
ذكر این مقدمه برای این است كه به طور كلی در تمام موارد احكام بدانیم كه هر حكمی حكمتی دارد گرچه ممكن است بر اثر كمی اطلاع و عدم احاطه بر تمام مسایل نتوانیم آن را كشف كنیم، ولی باید تعبداً آن را بپذیریم. قرآن می‏فرماید: "(ای پیامبر) از تو از روح می‏پرسند. بگو روح از فرمان پروردگار من است و شما را جز اندكی از دانش نداده‏اند".(2)
اصولاً معلوم نبودن فلسفه احكام در برخی موارد فقط به خاطر این است كه آدم‏های متعبد و پذیرای امر الهی از آدم‏های متكبّر و صاحب نخوت شناخته شوند حضرت علی(ع) می‏فرماید: "و لكنّ اللَّه سبحانه ابتلی خلقَه ببعض ما یجهلون اصله...؛ خداوند بعضی از دستورهایی را به بشر می‏دهد كه ریشه و فلسفه‏اش برای بشر معلوم نیست، تا این كه حالت تسلیم در مردم پیدا شود و خوب‏ها از بدها تمیز داده شوند، و اطاعت كنندگان از معصیت كاران شناخته گردند".(3)
1. مرتضی مطهری، مجموعه آثار، ج 20، ص 52.
2. اسراء (17) آیه 85.
3. علل الشرایع، ج 4، ص 324.
http://www.cloob.com/pasokh
كلوب مركز ملی پاسخگویی
.19%
mohamad_58نام : محمد مهدیامتیاز : 145درصد بهترین پاسخ : 18%محمد مهدی (24)i

5.    87/9/3 (12:58)جواب : بلند خواندن حمد و سوره در نمازهاى مغرب و عشاء و صبح بر اساس دو روایت صحیح است كه فقهاى عظام به آن دو روایت استدلال كرده اند و نظر مشهور علما بر این است، ولى تعدادى از فقها مانند كافى و سیدمرتضى به عدم وجوب قرائت جهریه فتوا داده اند و صاحب مدارك و صاحب كفایه و صاحب بحارالانوار تمایل به عدم وجوب جهر نموده اند و آن دو روایت صحیح را حمل بر استحباب كرده اند.
اما استدلال به این كه در نمازهاى مغرب و عشاء و صبح چون هوا تاریك است بلند خوانده مى شود تا كسانى كه در مسجد یا اتاق اند بفهمند كه كسى این جا است و نماز مى خواند و یا استدلال به این كه نماز را بلند مى¬خوانند تا دیگران ساكت بشوند، قابل قبول نیست. بنابراین بلند خواندن حمد و سوره در نمازهاى صبح و مغرب و عشاء وجه مشخصى ندارد و صرف تعبد است (1).

پی¬نوشت¬ها:
1 - آیة الله حكیم، مستمسك العروة الوثقى، ج 6، ص 198، با تلخیص.

محمدمهدی
.0%
seyyedhasanنام : بنده خدا باش و بس امتیاز : 172درصد بهترین پاسخ : 3%بنده خدا باش و بس (337)i

6.    87/9/3 (19:06)سلام
من جواب سوال شما رو به طور مستقیم نمی دم ولی از شما می پرسم که اگه ماازدرست بودن یک کار از راهی مطمئن خبرداشته باشیم لازم هست که مثالا بریم ببینیم که این کنسرو ماهی کارخونه اش کدوم شهر هست ؟بله اگه بدونیم خیلی خوبه ولی حالا که نمی دونیم نباید بخوریم؟چراماکه می دونیم این این کنسرو مفید هست چه لزومی داره که بدونیم صاحب شرکت کیه؟تازه واقعا اگه ما همه چیز هایی که به اون عمل می کنیم رو خوب دلیلش رو بشناسیم اون وقت دیگه به خاطر خدا اون کار رو می کنیم یااینکه برای منافع خودمون؟من نماز می خونم چون مثلا برای فلان چیز خوبه!نه برای خدا-این شد مادییت نه خداپرستی این همون زندگی حیوانی هست.که من روزه می گیرم چون فلان من خمس می دم چون به این دردم می خوره من،من،من،
پس خداکجای زندگی مارو گرفته؟باید بگیم این کار رو می کنم چون خدای من گفته والبته خدابرای مابد رو نمی خواد.این که دمی گن اخلاص یکیش همینه که این کارروچون خداگفت بکن نه چون یه لقمه بیشتر بخوری.
من منکر علم نیستم بله باید دنبال علم رفت ولی (انشاءالله شمانباشین)بعضی ها هستن می گن آقا چرا نماز صبح بلند ونماز ظهر آهسته؟پس من نمی خونم.
موفق باشید .0%
daryaynoorنام : حسین زمانیانامتیاز : 90درصد بهترین پاسخ : 1%حسین زمانیان (13)i

7.    87/9/6 (11:45)ظهر دیگران در استراحت هستند . . .0%
natabkeنام : احسان مممممامتیاز : 120درصد بهترین پاسخ : 11%احسان ممممم (0)i

8.    87/9/6 (18:12)در اسلام با گفتن چرا لزوما نباید به جوابی برسی! چرا که چیزایی هست که در قران و احادیث روایت شده و شما ملزم به انجامشون هستین چه با دلیل چه بی دلیل
میتونین به مرجع تقلیدتون! مراجعه کنید و دلیل رو بپرسید
ولی به نظر میاد که ظهر در کشور عربستان بسیار گرم بوده بنابراین با ارام خوندن نماز نمازگزار کمتر انرژی از دست میده.4%
holocast14نام : احسان پارسیامتیاز : 113درصد بهترین پاسخ : 20%احسان پارسی (13)i

9.    87/9/9 (20:37)سلام
راستش منم این برام سوال بود ولی جوابی كه توی یك كتاب درباره این خوندم قانعم كرد جواب این بود:
"در روشنایی روز انسان از محیط اطرافش به طور طبیعی بیم ندارد و با صداهای اطراف حواسش پرت نمی شود . ولی در شب انسان به طور طبیعی از تاریكی می ترسد لذا باید با صدای بلند نماز را بخواند تا ترس از محیط اطراف بر او غلبه نكند و حواس او را منحرف نسازد"
و در ضمن دلایلی مانند این كه مردم ظهر استراحت میكنند:
شما تا حالا نشده عصر به بعد بخوابی؟؟؟.0%
5571307نام : حسین ربیعامتیاز : 958درصد بهترین پاسخ : 56%حسین ربیع (149)i

10.    87/9/13 (19:28)سلام داش رضا...
بعضی ازاحکام اسلامی هستند که به اونااحکام تعبدی میگن
مانند اینکه چرانمازصبح2رکعته !؟وفایده عملی اون برای ما روشن نیست ودردنیا هم معلوم نمیشه
این ازقوه درک بشرخارجه به همین دلیل...استدلالی برای اون ذکرنشده...
یاعلی مدد.0%


ساير مطالب :
* به محض اینکه سیستمم روشن می شه در سی دی رامم باز می شه ؟؟؟
* چرا خلبان های کامیکازی از کلاه ایمنی استفاده می کردن؟
* جایی برای آموزش جوشکاری آرگون با مدرک بین المللی سراغ دارین؟
* تحوه ی قرار دادن سایت نوشته شده با asp.net در وب
* وظایف و اختیارات رئیس هیات مدیره در شرکت با مسئولیت محدود؟
* خرم یا روکسلانا سلطانه ی سلطان سلیمان
* چگونه میتوانم روی فایلها رمز بگذارم ؟
* بیشتر مخازن و معادن در كدام دوره تكامل زمین شكل گرفته اند؟
* فرم های هندسی منظم نامنظم و انتزاعی یعنی چه؟
* اینترنت اکسپلور من مشکل داره سوال هم کردم ولی تایید نشد!!