تبليغات
نیم دایره ی پشت محوطه جریمه واسه چیه؟


مشخصات سوال
sunshine_ms_sنام : سعید امتیاز : 902درصد بهترین پاسخ : 22%سعید (10)i

4 آذر 87 - 07:29نیم دایره ی پشت محوطه جریمه واسه چیه؟ اطلاعات بیشتر : مثل اینكه مربوط به دروازه بان می شهتاریخ ایجاد سوال : 4 آذر 87 (07:29)تاریخ بسته شدن سوال : 20 آذر 87تعداد بازدید :309تعداد پاسخ ها : 26طبقه بندی : ورزش و تفریح » فوتبال- این سوال منقضی شده است. و بهترین جواب توسط رای کاربران انتخاب شده است.

عنوانوضعیت
نمایش برای همه
دوستان
نیم دایره ی پشت محوطه جریمه واسه چیه؟ 








ایجاد علامتبهترین پاسخ
pasargad13نام : محمد عباسیامتیاز : 854درصد بهترین پاسخ : 16%محمد عباسی (89)i

87/9/4 (08:08)در موقع زدن ضربه آزاد مستقیم هر بازیکن تیم حریف باید 10 یارد از توپ فاصله داشته باشه
پنالتی هم یک ضربه آزاد مستقیم با شرایط استثنایی محسوب می شه که یکیش قرار گرفتن فقط دروازه بان روبروی فقط یک ضربه زننده است و بقیه بازیکنان چه خودی و چه حریف باید در فاصله 10 یاردی (تقریبا 9 متر و 14 سانت) قرار بگیرند خوب برای حفظ این فاصله در هنگام ضربه پنالتی قسمتی از وتر دایره از محوطه جریمه خارج می شه که برای کنترل و داوری بهتر از قبل در زمین کشیده شده که خوب یجورایی باعث زیباتر شدن زمین فوتبال هم شده
به امید موفقیت .74%دیگر پاسخ ها12
milad_ashiنام : میلاد عشیامتیاز : 140درصد بهترین پاسخ : 50%میلاد عشی (1)i

1.    87/9/4 (07:48)یکی از موارد مهمش اینه که موقع پنالتی بازیکنا باید پشت اون بایتن تا فاصله قانونی رعایت بشه. به دروازبان هم هیچ ربطی نداره.8%
tipنام : نریمان آزادهامتیاز : 117درصد بهترین پاسخ : 2%نریمان آزاده (12)i

2.    87/9/4 (09:29)سلام
جواب شماره 2 كامل و جامع است..8%
virgo321نام : رویا فامتیاز : 485درصد بهترین پاسخ : 29%رویا ف (40)i

3.    87/9/4 (10:10)یکی دیگه از موارد این نیم دایره که از بقیه مهمتره و کسی به اون اشاره نکرد اینه که
محل تقاطع نیم دایره با خط طولی محوطه جریمه درست مقابل تیرهای دروازه قرار داره... به همین دلیل دروازه بان ها موقع خروج میتونن با نگاه به این نیم دایره جای گیری مناسب تری داشته باشن.8%
ronin_asheghنام : بردیا مشایخ پورامتیاز : 454درصد بهترین پاسخ : 1%بردیا مشایخ پور (12)i

4.    87/9/4 (12:22)1و 3.0%
000pf000نام : پوریا پوریشامتیاز : 100درصد بهترین پاسخ : 0%پوریا پوریش (23)i

5.    87/9/4 (13:29)واسه اختاره!!! تا بازیكن بفهمه كه به محل خطا ممنوع رسیده !!! .0%
nresiنام : امتیاز : 90درصد بهترین پاسخ : 0%narges esi (42)i

6.    87/9/4 (15:42)موقع پنالتی همه ی بازیكنا باید پشت اون دایره وایسن.0%
kamo7نام : کامو پرنده ی مهاجر امتیاز : 97درصد بهترین پاسخ : 0%کامو پرنده ی مهاجر (8)i

7.    87/9/4 (16:25)mawaredi ke doostan eshare kardan doroste . hamasho chek kon .0%
masood_beckham90نام : مسعود رفیعیامتیاز : 106درصد بهترین پاسخ : 9%مسعود رفیعی (5)i

8.    87/9/4 (17:24)سلام . وقتی یه ضربه آزاد شكل میگیره همه بازیكنا باید به اندازه 9.15 متر یا همون 10 یارد از توپ فاصله داششته باشن. اگه این ضربه پنالتی باشه و دور نقطه پنالتی دایره ای به شعاع 10 یارد بكشیم كمی از دایره بیرون از محوطه میوفته كه همون نیم دایره ای هست كه منظور شما هستش.0%
p0ouriaنام : پوریا امتیاز : 110درصد بهترین پاسخ : 16% پوریا (17)i

9.    87/9/4 (21:23)pasokhe 2 kamele
.0%
kulerebarfabنام : پویا سهرابیامتیاز : 100درصد بهترین پاسخ : 0%پویا سهرابی (1)i

10.    87/9/4 (22:13)جواب 2 کامله.0%
hesamhdmنام : حسام امتیاز : 101درصد بهترین پاسخ : 0%حسام (448)i

11.    87/9/4 (23:09)فاصله دقیقش تا نقطه پنالتی 9.145متره همین دیگه فایده خاصی نداره.0%
faraz_gforceنام : faraz ..امتیاز : 102درصد بهترین پاسخ : 0%faraz .. (24)i

12.    87/9/4 (23:52)karbord asli in nimdayere ineke moghe zadan penalti hame bazikonha begheyr az darvaze va zanande penalt hame bayad posht in nimdayere beistand va favayed kheyre asli on mishe baraye darvazeban eshare kard ke mitone mogheyate khodesho besanjad.0%
tayebadنام : mankan .امتیاز : 100درصد بهترین پاسخ : 0%mankan . (3)i

13.    87/9/5 (09:35)برای اینکه هنگام ضربه پنالتی همه بازیکنان چه مدافع و چه مهاجم باید پشت این نیم دایره بایستند تا فاصله قانونی 9/15 رعایت بشه..0%
hadi_baggioنام : هادی امتیاز : 111درصد بهترین پاسخ : 1%هادی (12)i

14.    87/9/5 (10:30)جواب شماره 2 كامل و جامع است..0%
eshgh_abنام : میثم زنگنهامتیاز : 79درصد بهترین پاسخ : 0%میثم زنگنه (0)i

15.    87/9/5 (21:42)واسه اینه كه فاصله قانونی زدن ضربه پنالتی رو مشخص كنه.0%
ashegh_iraniنام : امیر گچكوبانامتیاز : 235درصد بهترین پاسخ : 2%امیر گچكوبان (186)i

16.    87/9/5 (22:18)در موقع زدن ضربه آزاد مستقیم هر بازیکن تیم حریف باید 10 یارد از توپ فاصله داشته باشه
پنالتی هم یک ضربه آزاد مستقیم با شرایط استثنایی محسوب می شه که یکیش قرار گرفتن فقط دروازه بان روبروی فقط یک ضربه زننده است و بقیه بازیکنان چه خودی و چه حریف باید در فاصله 10 یاردی (تقریبا 9 متر و 14 سانت) قرار بگیرند خوب برای حفظ این فاصله در هنگام ضربه پنالتی قسمتی از وتر دایره از محوطه جریمه خارج می شه که برای کنترل و داوری بهتر از قبل در زمین کشیده شده که خوب یجورایی باعث زیباتر شدن زمین فوتبال هم شده .0%
math84نام : رضا صالحیامتیاز : 115درصد بهترین پاسخ : 4%رضا صالحی (4)i

17.    87/9/6 (13:40)قوس جریمه برای این است که موقع پنالتی کسی به جز پنالتی زن نباید وارد ان شود.0%
arian_axesنام : فرهاد ایرانیامتیاز : 100درصد بهترین پاسخ : 0%فرهاد ایرانی (1)i

18.    87/9/7 (01:11)hamantoor ke dostan goftand baraye raayate fasele dar hengame penalti.0%
arashdeylamنام : ارش طاهریامتیاز : 98درصد بهترین پاسخ : 0%ارش طاهری (22)i

19.    87/9/9 (17:37)به دو دلیل است یکی این که در موقع پنالتی زدن به خاطر اینکه فاصله قانونی رعایت بشه و پنالتی زن در جایی که قرار میگیره اگر این نیم دایره نباشه و نفرات پشت خط مستقیم محوطه قرار بگیرن پس فاصله رعایت نمیشه پس به وجود این نیم دایره لازم هست تا فاصله رعایت بشه . و دوم زنگ خطری باشه به بازیکنان گه به وحوطه نزدیک شده اند . .0%
cool_water54نام : منصور پزشکیامتیاز : 2595درصد بهترین پاسخ : 5%منصور پزشکی (9)i

20.    87/9/10 (16:37)برا مزاحمای پنالتی.0%12


چطوری در محوطه جریمه تو pes10 تمارض كنیم؟


مشخصات سوال
mrsamberaniنام : رضا سامبرانیامتیاز : 88درصد بهترین پاسخ : 0%رضا سامبرانی (1)i

28 دی 88 - 09:53چطوری در محوطه جریمه تو pes10 تمارض كنیم؟ اطلاعات بیشتر : منظورم برای گرفتن پنالتیهتاریخ ایجاد سوال : 28 دی 88 (09:53)تاریخ بسته شدن سوال : 3 بهمن 88تعداد بازدید :84تعداد پاسخ ها : 4طبقه بندی : کامپیوتر و رایانه » بازیها- این سوال بسته شده است.

عنوانوضعیت
نمایش برای همه
دوستان
چطوری در محوطه جریمه تو pes10 تمارض كنیم؟  








ایجاد علامتبهترین پاسخ
malabنام : جک اسپاروامتیاز : 495درصد بهترین پاسخ : 29%جک اسپارو (104)i

88/10/28 (12:46)L1 + L2 + R1

تمارض باید خیلی طبیعی باشه

وگرنه کارت زرد میگیری.71%دیگر پاسخ ها
david83نام : دیوید دی جیامتیاز : 95درصد بهترین پاسخ : 0%دیوید دی جی (6)i

1.    88/11/2 (12:02)تمارض به کارت زردش نمی ارزه
بهتره تو 18 دریب بازی کنی.28%
sarabeofoghنام : زهرا تهرانیامتیاز : 8330درصد بهترین پاسخ : 8%زهرا تهرانی (1)i

2.    88/11/2 (18:08)با پاسخ 1 موافقم.0%
mmehrdaddنام : مهرداد محمدیامتیاز : 87درصد بهترین پاسخ : 7%مهرداد محمدی (0)i

3.    88/11/2 (23:45)منم با پاسخ 1و4 موافقم..0%


مرکز جرم یک نیم دایره به شعاعr رو می خواستم


مشخصات سوال
hot_spider2001نام : نینا جونامتیاز : 60درصد بهترین پاسخ : 2%نینا جون (38)i

4 آذر 87 - 07:58مرکز جرم یک نیم دایره به شعاعr رو می خواستم اطلاعات بیشتر : کامل با راه حل ممنون میشم کسی جواب بدهتاریخ ایجاد سوال : 4 آذر 87 (07:58)تاریخ بسته شدن سوال : 20 آذر 87تعداد بازدید :169تعداد پاسخ ها : 8طبقه بندی : علوم » فیزیک- این سوال منقضی شده است. و بهترین جواب توسط رای کاربران انتخاب شده است.

عنوانوضعیت
نمایش برای همه
دوستان
مرکز جرم یک نیم دایره به شعاعr رو می خواستم 








ایجاد علامتبهترین پاسخ
sahel69نام : ساحل دریاامتیاز : 170درصد بهترین پاسخ : 38%ساحل دریا (6)i

87/9/4 (08:38)سلام،
دستگاهم ختصاتتو مرکز کره در نظر بگیر... پس X مرکز جرمت صفر می شه... برای بدست آوردن Y مرکز جرم از طریق مختصات قطبی استفاده کن... یک تیکه از اون نیم دایره رو در نظر بگیر که بین دو تا از شعاع هاست( یک شعاع روی محور X و یکی دیگه کمی بالاتر ایز اون) و زاویه ی بین این دو شعاع رو a در نظر بگیر...
بقیه رو به این شیوه حل کن...
q= چگالی سطحی
a=زاویه ی بین دو شعاع
S=انتگرال
S|o>p= انتگرال از صفر تا P

dm=qdA => q=M/0.5PR^2
dA=rdadr
y=rsina
y=1/M S|o>R S|o>P rsina q r da dr
y=q/M * 2 * S|o>R R^2 dr = q/M * 2 * 1/3 R^3
Y=M/0.5MPR^2
Y=4R/3P
و تمام....70%دیگر پاسخ ها
69amirنام : امیرمهدی نیکخواهامتیاز : 1186درصد بهترین پاسخ : 8%امیرمهدی نیکخواه (382)i

1.    87/9/4 (08:38)2a/M.8%
salim_shahzadehنام : salman shahzadامتیاز : 199درصد بهترین پاسخ : 31%salman shahzad (4)i

2.    87/9/4 (08:39)انتگرال بلدی؟ فرمولش اینه


2/ (Int (-r,r) [r^2-x^2] dx )

نتیجش هم باید این باشه

2/3 *r^3.12%
shahab918نام : امیر رامتیاز : 2053درصد بهترین پاسخ : 3%امیر ر (1105)i

3.    87/9/4 (10:17)1 درسته.8%
mari_barbodنام : ماری زمردیامتیاز : 95درصد بهترین پاسخ : 0%ماری زمردی (24)i

4.    87/9/5 (10:47)x=0
y=4r taghsim bar3p(adade p .0%
jaliliradنام : دشت بیابانامتیاز : 1001درصد بهترین پاسخ : 1%دشت بیابان (16)i

5.    87/9/10 (19:50)1.0%
amirhadi_phys86نام : امیر هادی ضیاییامتیاز : 114درصد بهترین پاسخ : 16%امیر هادی ضیایی (28)i

6.    87/9/13 (18:49)بهتره اینو دو دستگاه قطبی کروی حل کنی.
باید تابع توزیع جرم روی سح نیم دایره رو داشته باشی: sigma
بعدش از انتگرال گیری می ری جلو.

(^R= (1/M)int(r*dr*dtheta* sigma*(r*r

r^=sin(theta)i + cos(theta)j
R = بردار نشان دهنده مرکز جرم است.
برای نیم دایره r از 0 تاr و theta از 0 تا pi است.
r*r^: موقعیت المان دیفرانسیلی روی سطح نیم دایره..0%
cool_water54نام : منصور پزشکیامتیاز : 2595درصد بهترین پاسخ : 5%منصور پزشکی (9)i

7.    87/9/18 (18:23)جواب 1.0%


ساير مطالب :
* نانو شیشه
* چگونه میتوان حذف عضویت کرد؟
* کنترلر RAID ؟
* key آنتی ویروس avira
* اگه یه نفر بیادو ادای پیامبری کنه شما چی کار می کنید؟
* سایت برای دیدن زنده برنامه های تلوزیون
* سلام دوستان عزیزم من به یک مشگل برخوردم.نزدیک 15 روزه امتیاز
* آّیا كیندل Kindle در ایران پیدا می شه ؟؟
* نرم افزار طراحی مخازن جدار ضخیم رو می خواستم؟
* پیج رنك گوگل و افزایش بازدید